Виктория
Про салон красоты Crystal Prive Beauty Atelier ничего плохого сказать не могу. Прихожу сюда, чтобы привести свои ноготки в порядок. В салоне все продумано до мелочей. Если нужно подождать своей очереди, есть специальные места, где можно с комфортом провести время. Мастера с ноготками работают аккуратно. Предлагаемый сервис салона меня всем устраивает.
Наталья
В салоне красоты Кристалл часто делаю макияж для фотосессий, здесь работает отличный визажист с золотыми ручками! Всегда получается красиво и по моему запросу. Такая редкость, когда мастер умеет слышать и слушать клиента. На фото получается очень хорошо, без эффекта маски и лишних казусов. Сам салон очень хороший, ранее делала здесь окрашивание и стрижку, но записаться сюда сложно.
Ірочко Василина
Прийшла до салону, бо була потрібна допомога з моїм волоссям, через те, що я часто фарбую його, воно стало пошкодженим та перепаленим, от і маю проблеми. Але дівчина у салоні змогла привести його до тями, зробила все, аби я мала гарний вигляд. За що їй дуже дякую! Салону можу поставити 10 із 10, бо на справді все на відмінно.
Глибока, 9 | |||||||||||||||
Показать график работы
|
|||||||||||||||
Вы владелец?
Нашли ошибку?
Алла
Май 2023
Склалась ситуація, від якої відраза абсолютна до салону краси та до всіх послуг які мені таммнадавали! Протягом року відвідувала салон краси, рекомендувала близьким, як гарне, охайне місце де можна отримати всі естетичні послуги, майстри на відмінно справляються зі своєю роботою, завжди можна швидко записатись в найближчі дати. Але ситуація яка склалась обурила. Часто я відвідую салон краси зі своїми 4х літніми синами-двійнятами! В той час дітям надавали перукарські послуги, а мені манікюрні. Діти сміялись, та поводились згідно 4хлітнього віку. Щось розповідали один одному, там час від часу приходили до мами в кабінет манікюру, зауважу ( нічого не розбили, нічого не чіпали, не кричали, але як властиво дітям сміялись і розмовляли) ! Як в один момент, коли дитина сміялась та розповідала мамі історію, вривається( не стукає) в кабінет манікюру Директор, пані Наталя, яка дозволяє собі на весь салон відчитувати мене за те, що мої діти говорять голосно , тому що в них є масажний кабінет, люди приходять відпочивати.Пані Наталю, якщо Ви представляєте масажний кабінет салону, як місце релаксу, присвоюйте кабінету статус Велнес, тоді мами які будуть обирати салон краси, зрозуміють, що стригти дітей в такому салоні, буде не зручно.Пані Наталя, порівняла моїх дітей зі спокійними, яким сказав сидіти тихо, вони будуть сидіти тихо, а мої «невміняємі» ти їм робиш зауваження, а вони всеодно говорять. Пані Наталю в таких випадках пишуть «no entry with children», Вхід без дітей. Як клієнт який практично кожний тиждень відвідував салон, не можу його рекомендувати! Тому адміністрація дозволяє собі таке хамство, та не повагу не лише до клієнта, а й до сім’ї клієнта.
Пані Наталю рекомендую Вам відвідати курси менеджменту, тому що з таким підходом, не лише клієнти, а і працівники - не затримаються!