Юля
Абсолютна неадекватність власниці салону Іnna Ahafonova (Інни Агафонової) в питаннях сервісу. В директі Інстаграм записувалася на апаратний волосок, мене записали не до тої майстрині (їх там декілька), і вона почала робити мікроблейдінг. Я зрозуміла це після першої проходки. Власниця замість простого вибачення, я вже не говорю про залагодження ситуації, накинулася на мене: "Ви маєте контролювати наших майстрів", "Цей майстер не робить апаратний волосок, ви маєте про це знати" (звідкіля я маю в цьому розбиратися?), "Чого ви ниєте?", "Ну нічого страшного, доробіть мікроблейдінг". Також на думку власниці салону я маю якось розуміти, що в її прайс-лісті "комбінована техніка: волосок + пудра" під "волоском" мається на увазі саме мікроблейдінг, а не апаратний волосок, за яким я зверталася.
Якісний салон - це не тільки про майстерність, але й про якість сервісу і вміння виправляти помилки.
Якщо ви не хочете стикнутися з хамським відношенням, не їдіть до цього салону.
M | Лукьяновская |
Киев, Шевченковский р‑н, Сичевых Стрельцов | |
Показать график работы
Нет четкого графика
|
|
Вы владелец?
Нашли ошибку?
Ірина
Октябрь 2024
2,8 балла
Хуже не бывает Рекомендует мастера: НетМені не пощастило. Я потрапила до рук шахраїв. А саме до підлеглої Євгенії котра пообіцяла мені шикарні брови. По факту я маю не пермамент у техніці волосок, а розпливчаті плями у себе на лиці. Мій шоковий стан не передати ніякими словами. Я спробувала звернутися зі скаргою в салон але мені відповіли що це я,нав'язала і вирішила собі робити мікроблейдинг. Як може пацієнт прописати собі сам ліки якщо він у цьому не тямить а звертається до фахівця??? Мене не попередили що висока ймовірність такого результату може бути. Я б і не стала його робити. Але ж ні треба сдерти з клієнта 7500 грн