Марина
Как же я жалею, что открыла для себя ламинирование ресниц так поздно. Девочки, это очень удобно. Ваши реснички смотрятся, как накладные, при этом красить их тушью не нужно. Процедура не занимает много времени и стоит не так уж много. Эффект таких длинных ресниц держится очень долго. Я делаю ламинирование уже год и качество моих ресниц никак не ухудшилось.
Звонков: 102
Последний визит: 21.09.2023
M | Бориспольская | ||||||||||||||
M | Красный хутор | ||||||||||||||
Гнедин, вулиця Центральна, 45 а | |||||||||||||||
Показать график работы
|
|||||||||||||||
Вы владелец?
Нашли ошибку?
Катерина
Февраль 2024
Жахливий сервіс.
Перш ніж опишу свою ситуацію, уточню, одиницю поставила не майстру і претензій до якості послуг не маю, бо на процедуру я так і не потрапила.
15.02 я записалась до косметолога на чистку обличчя, запис був на суботу 17.02.24. А 16.02 мене повідомили про те, що майстер захворіла і вони вимушені перенести запис на 23.02 і запропонували час, який я можу обрати, що я й зробила (запропонований час був робочим, тож мені довелось погодити свою відсутність в цей час з керівництвом). Але через майже півтори години, мені знов написали і виявилось, що мене не зможуть прийняти й в запропонований раніше ними ж час і спитали чи буде зручно зміститись на пів години раніше, на що я відповіла, що ні, зручно не буде (нагадаю, що теж працюю). І замість того, щоб спробувати якось вирішити зі мною це питання, мені просто в цей день більше не писали. Прекрасно.
Я готова була почекати тиждень, бо майстер захворіла, всі ми люди, це зрозуміло. Але запропонувати перенос, запропонувати час, потім знов його змінювати, а потім взагалі ігнорувати клієнта - це вже не нормально і не професійно. Це не про сервіс.
На наступний день (!) мені написали, що звʼяжуться зі мною, коли косметолог одужає і запропонують мені зручний час.
І вгадайте, коли зі мною звʼязались? Правильно - ніколи 😉 Сьогодні вже 27.02 🤷♀️
Я втратила свій час, а салон потенційного постійного клієнта.
В підтвердження своїх слів, додаю скрін переписки.
Сподіваюсь цей відгук посприяє покращенню сервісу салона, хоч вже й не для мене, як клієнта)