Острів байдужості до клієнта. Якщо вам боляче, пече, то це нічого не значить, бо є технологія виконання. Не важливо, що ви жива людина.
За погано зроблену і не дороблену послугу з вас візьмуть гроші в повному обсязі.
Ніхто не поговорить з вами, не прояснить ситуацію, і тим паче не вибачиться.
Процедура: Ламінування, фарбуваня, корекція брів та фарбування вій.
Период посещения: Ноябрь 2022
Рекомендует салон: Нет
Ваш ответ на отзыв пользователя Наталя от 03.11.2022
Доброго дня, Наталіє.
З радістю розберемо ситуацію, щодо якої Ви залишили відгук.
Отже, Ви були записані на фарбування вій та комплекс для брів (ламінування + фарбування + корекція).
Почали з фарбування вій.
Під час процедури Вам повідомили, що може трохи пекти, і це нормально. Після того, як Ви сказали, що Вам дуже пече і хочете змити, майстер почав змивати фарбу. Ніхто Вас не проігнорував, майстер постійно знаходився поряд з Вами і не відходив)
Потім Вам зробили ламінування брів. Ви прочесали їх, сказали, що все добре, йдемо далі.
АЛЕ Фарбувати брови Ви не захотіли, бо майстер сказала, що брови після ламінування гарно вбирають фарбу і будуть темніші. Якщо Ви не хочете, щоб вони були темнішими, краще не фарбувати. Майстер постійно з Вами спілкувався та пояснював кожен крок своєї роботи. Отже, після ламінування Ви не захотіли фарбувати, просто встали і почали збиратися.
На касі Ви розрахувалися ЛИШЕ за фарбування вій та ламінування брів, що були повністю зроблені.
Потім Ви повернулися і сказали, що всім байдуже, що Ви жива людина, АЛЕ Вас попереджали, що може підпікати та одразу почали змивати, коли Ви сказали, що дуже пече)
Також після процедури Вас попросили повідомити, якщо протягом дня буде якась алергічна реакція.
У приміщенні був також адміністратор, а через стінку з відкритими дверима, були і інші майстри і клієнти, які можуть бути свідками того, що про байдужість не може йти мови, бо чутно було всю вашу розмову. Можливо у Вас був просто поганий настрій)
Дуже прикро, що у Вас залишилось негативне враження після другого візиту, адже при першому візиті все було добре)
Ваш ответ на ответ пользователя S2 Beauty Bar от 07 ноября 2022
Наталя
Ноябрь 2022
4,2 балла
Плохо Рекомендует салона: НетОстрів байдужості до клієнта. Якщо вам боляче, пече, то це нічого не значить, бо є технологія виконання. Не важливо, що ви жива людина.
За погано зроблену і не дороблену послугу з вас візьмуть гроші в повному обсязі.
Ніхто не поговорить з вами, не прояснить ситуацію, і тим паче не вибачиться.