Ірина
Сервіс і надання послуг на вищому рівні, дякую дівчата!!! Тепер я ваш постійний клієнт
Ліка
Неймовірна атмосфера, чудові дівчата-професіонали! Якість найвища. Рекомендую! В одному місці можна одразу всі процедури зробити: манікюр/педикюр, косметологія, лазер, кріоліполіз, брови та вії. Чудове місце:)
Галина
Иногда захожу, когда время впритык на снятие и на сам гель-лак. Делают здесь мне нравится как: быстро и качественно. Ногти потом в идеале! Внутри чисто и светло, интерьер интересный.
Beauty Hub by Dr. Kupriichuk
Звонков: 73
Последний визит: 21.04.2023
Волошковая, 42/2 | |||||||||||||||
Показать график работы
|
|||||||||||||||
Вы владелец?
Нашли ошибку?
Ольга
Декабрь 2024
1,4 балл
Хуже не бывает Рекомендует салона: НетЯкщо йдете в це місце, будьте готові до цього…
В салон ходила з 2020 року, бо знайшла хорошого майстра, а коли вона звільнилася, запропонували інших майстрів, і дуже шкодую витрачений час. Ціни задирають, але якість роботи та сервіс нижче середнього.
Робота ТОП майстера - манікюр + ремонт нігтьової пластини (волосковий метод). Показую фото ремонту натурального нігтя на слідуючий день, перед цим майстер мене запевняла, що це ефективний метод і ніхто не жалівся.
Косметолог Юлія Ровенко під час процедури, спеціаліст багато говорить і не чує клієнтів, їх побажань. Таким чином, заговорює себе і робить свою роботу НЕ УВАЖНО. Залишила опіки після лазерної епіляції.
Манікюр, який зробила мені майстер Іщенко Анастасія, від не правильного зрізання кутікули, на третій день зʼявилися заусениці, потім вони перетворилися в болючі рани, які до сих пір сходять.
Негативний осад залишився після візиту до косметолога, вона ж і засновниця Beauty Hub Купрійчук Інна, взяла з мене ВАРТІСТЬ за послугу, якої не існувало в їхньому прайсі. Знаючи ціни в Києві, видалення одного міліума від 70 - 100 грн, вона ж порахувала мені як консультація за 300 грн. Я перепросила у адміністратора, звідки така вартість? Що в мене не була консультація, я прийшла на конкретну послугу, до якої була записана за декілька днів. На рецепцію підійшла керівник салону, заявила що за вийнятком зроблять мені знижку, замість 300 грн, заплатіть 100 грн і зникла. За вийнятком? Знижка? В мене була процедура, яка зайняла у косметолога її часу всього 5 хвилин, те що вона почала мені навʼязувати якісь процедури, так це була її ініціатива, я прийшла конкретно на видалення.
Адміністратори, не попередили завчасно про звільнення косметолога Яни Бивалькевич, до якої я була записана за 2,5 місяці на повторну процедуру лазерної епіляції. Почали пропонувати мені спеціаліста до якої я ВІДМОВИЛАСЯ ходити за НЕ якісну роботу. Про інцидент з записом який видалили, власниця була проінформована, до кінця дня чекала вирішення питання, але мені так ніхто і не передзвонив. Виходить, що результат, який я повинна отримати після проведення ПОВНОГО курсу та кошти, які я витратила за половину курсу на протязі року, пішли коту під хвіст.😤
upd: на днях отримала повідомлення від керівниці, що мені відмовлено в обслуговуванні салону. Ось такий підхід, зі сторони керівництва, вирішувати проблему на зауваження клієнта, за неякісну роботу спеціаліста.
Підозрюю, що хороші відгуки можуть бути фейками.