Зміст відкрити
Існування бренду не налічує 30 років, але жодна колекція дизайнерів не залишилася непоміченою. Кожен сезон люди по всьому світу з нетерпінням чекають на появу нової колекції, щоб розглядати новинку одягу як предмет мистецтва. Кутюр'є одними з перших стали випускати на подіум моделей різного віку, зростання. У рекламних компаніях беруть участь сицилійці — бабусі та дідусі, діти та, звичайно, гарні жінки. Моніка Беллуччі, Софія Вергара, Ізабелла Росселіні, Скарлетт Йохансон, Мадонна, Жизель Бюндхен, Пенелопа Круз, Фелісіті Джонс, Б'янка Балті, Наомі Кемпбел, Єва Герцигова, Клаудіа Шиффер —актриси та моделі, що стали обличчям бренду Дольче Габбана.
Після першої зустрічі в 1986 році молоді талановиті дизайнери зрозуміли, що працюватимуть разом. Дольче Габбана створювали жіночі колекції одягу, які незмінно мали успіх в оффлайн, онлайн шопінгу.
Успіх бренду обумовлений винятковим почуттям прекрасного, любов'ю до жінки як ідеального творіння природи. Кожне вбрання D&G різної довжини, розміру в магазинах є шикарним витвіром мистецтва — сукні виконані з тонких тканин, прикрашені відповідно до теми колекції.
Ідеї пов'язані з сюжетами фільмів, архітектурою Італії, дикою природою Сицилії та втілені у ДНК-стилі пристрасної та чуттєвої жінки. Вироби бренду не завжди підходять гардеробу кежуал напряму, швидше за все речі відповідають історичному стилю. Серед новинок завжди можна вибрати виріб, що підходить певному комплекту. Серед кольоротипів, образами яких надихаються кутюр'є, пекучі брюнетки — сицилійки, іспанки, бразилійки, яким імпонують блискітки, стрази, мережива.