При реєстрації на Barb.ua анкета майстра та організації з'являється:
Всі рубрики та категорії прив’язані до конкретного міста.
Порядок відображення анкет на Barb.ua визначається автоматично в залежності від таких факторів:
За кожен перерахований нижче пункт система нараховує анкеті певну кількість балів. Чим більше балів, тим вище знаходиться анкета на сторінці послуги або спеціалізації.
На ранжування анкети впливають такі нюанси заповнення профілю:
1. Якість логотипу організації / фотографії профілю майстра
Анкета організації повинна мати якісний логотип, по якому клієнт зможе впізнати салон на вивісці при вході.
У майстра повинна бути чітка портретна фотографія, по якій клієнт зможе впізнати його при першому візиті на процедуру.
Не допускаються:
2. Змістовність портфоліо, наявність фотографій кабінету
Фотографії робіт повинні відображати суть процедури (наприклад, сам процес процедури або фото до та після неї).
На фотографіях салону/кабінету мають бути відображені робочі місця майстрів, рецепція, косметика (фото люстри або акваріума з салону будуть недоцільним).
3. Змістовність прайсу
Ранжування враховує:
4. Наявність окремих сторінок основних послуг
Крім заповнення прайсів, майстри та організації можуть додавати окремі сторінки про кожну свою послугу. Наявність таких сторінок з докладним описом і фотографіями кожної процедури також впливає на ранжування в каталозі.
5. Наявність акцій
Найпривабливіші акції не тільки покращують ранжування, але й потрапляють в щоденну розсилку по базі відвідувачів Barb.ua.
Основні критерії оцінки акції:
Детальніше про те, як за допомогою акцій отримати більше клієнтів, читайте тут.
6. Наявність знижки за промокодом "Barb"
За допомогою Barb.ua тисячі б'юті-майстрів та організацій по всій Україні знаходять нових клієнтів. Ми хочемо, щоб майстри та організації знали про це. Тому всі анкети, у яких активована знижка за промокодом "Barb", показуються в каталозі вище.
Розмір знижки визначається майстром/організацією самостійно.
7. Повноцінні контактні дані, наявність посилань на соціальні мережі.
Вказуйте всі адреси прийому, контактні телефони та можливість зв'язку через месенджери. Додавайте посилання на свої соціальні мережі.
Наявність різних способів зв’язку викликає довіру до анкет майстрів та організацій, тому ми показуємо такі анкети вище.
8. Для організацій - наявність спеціалістів в анкеті організації
Клієнтам важливо знати, хто саме працює в салоні або медичному центрі - яка освіта та досвід у майстрів, скільки років вони працюють в цій сфері.
Тому організаціям, які додають в анкету своїх спеціалістів, ми даємо додаткові бали.
Спеціалістів можна додати двома способами:
- майстер додається на Barb.ua самостійно і вказує в профілі прив'язку до організації - його анкета підтягнеться на сторінку організації автоматично;
- організація додає майстрів сама через форму "Спеціалісти" в своєму кабінеті.
При заповненні профілю звертайте увагу на коментарі модератора - це підказки, як удосконалити свою анкету та піднятися вище в каталозі Barb.ua.
9. Для майстрів - чи зазначений в анкеті досвід роботи
Анкети майстрів, у яких зазначено досвід роботи, виводяться вище. Тривалість досвіду значення не має - враховується тільки те, чи вказаний вiн в анкетi. Зверніть увагу, що вказувати досвід потрібно в спеціальному однойменному полі. Якщо ви вкажете досвід в тексті в описі профілю, це враховуватися не буде.
10. Для майстрів - чи вказано прізвище в профілі
Потенційним клієнтам важливо розуміти, що майстер працює відкрито і дорожить своєю репутацією. Фахівці, які не вказують свого прізвища в профілі, викликають у користувачів недовіру як до самих себе, так і до порталу загалом. Тому їхні анкети автоматично знижуються таким чином, щоб угорі показувати спеціалістів із прізвищами.
Прізвище має бути вказано обома мовами.
Нам важливо, щоб кожен потенційний клієнт міг максимально швидко отримати зворотній зв'язок від майстра або організації, яка його зацікавила. Це можливо тільки за умови, що власники анкет регулярно заходять в свій кабінет на Barb.ua - відповідають на повідомлення клієнтів, реагують на відгуки, оновлюють інформацію про себе.
Анкети, власники яких не заходять в кабінет і не реагують на повідомлення від клієнтів, втрачають позиції в каталозі та ранжуються нижче.
Щоб регулярно піднімати свою анкету вище, щодня перевіряйте наявність повідомлень від клієнтів в кабінеті, відповідайте на повідомлення і відгуки.
Щоб не пропустити нові повідомлення, встановіть Barb Messenger:
Більшість клієнтів, які знайшли потрібного майстра або організацію на Barb.ua, повертаються на сайт, щоб залишити відгук. Кожен день додаються сотні відгуків, 95% з яких - позитивні. Всі відгуки проходять модерацію (в тому числі через підтвердження номеру телефону автора відгуку).
Наявність свіжих відгуків свідчить про те, що майстер або організація активно працює та розвивається, тому це також враховується системою ранжування.
Щоб ваша анкета завжди була на початку сторінки, стимулюйте клієнтів добавляти нові відгуки.
На місце анкети в каталозі Barb.ua впливає тип акаунта - Max, Pro, Edu чи Free.
Max-анкети виводяться першими на сторінках спеціалізацій та послуг, які відмічені в прайсі або добавлені окремо (як повноцінні сторінки).
Pro-анкети показуються в каталозі після Max-анкет. В категоріях, де Max-анкет немає, першими виводяться Pro-анкети.
Edu-анкети виводяться першими в розділі навчальних програм (тарифи Pro та Max там не діють).
Free-анкети показуються у всіх розділах після Max, Pro та Edu анкет.
Також у майстрів і організацій є можливість підняти свою анкету вище в будь-якої категорії послуг за допомогою опції VIP.
Детальніше про тарифи можна дізнатися тут.
Анкети майстрів та організацій ранжуються в каталозі на однакових умовах. Анкети з однаковими тарифами ранжуються між собою згідно політики ранжування.
_____
* Якщо при заповненні вибрано декілька спеціалізацій, анкета з'являється у всіх зазначених рубриках