Знайди свого майстра краси

Як за допомогою акцій знайти більше клієнтів

У кабінетах усіх майстрів та організацій є можливість додавати спеціальні пропозиції (акції, знижки).

Кожна акція публікується на окремій сторінці, список акцій виводиться у розділі “Знижки” для кожного міста окремо та має тематичний рубрикатор (наприклад, акції по макіяжу в Одесі). Посилання на акції певного майстра чи організації виводиться також у його картці в лістингах послуг.

Найкращі акції майстрів та салонів щодня розсилаються нашим підписникам.

На даний момент у Barb.ua більше 87 тисяч підписників, які хочуть отримувати інформацію про акції та знижки. Їх кількість зростає щодня.

Рішення поставити акцію в розсилку приймає координатор сервісу під час модерації нової акції.

Як потрапити до розсилки акцій?

Щоб ваша спеціальна пропозиція отримала шанс потрапити до розсилки акцій, вона має відповідати двом критеріям:

1 - реальна (вимірна) вигода;
2 – якісне оформлення.

1. Реальна (вимірна) вигода 

Клієнтам має пропонуватися реальна вигода, яку можна виміряти в грошах або іншому зрозумілому еквіваленті (наприклад, додаткову послугу):

Приклади “правильних” знижок із вимірною вигодою:
- Знижка імениннику – 10% на будь-яку послугу;
- Приведи подругу – отримай знижку 100 грн на будь-яку послугу;
- Безкоштовний сеанс масажу у подарунок при оплаті повного курсу;
- Знижка 10% на будь-яку SPA-програму до кінця місяця;
- Знижка 10% на всі послуги по понеділках;
- Знижка 10% на перший сеанс нового клієнта;
- Будь-яка стрижка за 100 грн тощо.

Анти-приклади:
- подарунки всім іменинникам (якщо в описі не зазначено, які подарунки та в чому їхня цінність);
- наводь подруг і отримуй бонуси (якщо в описі не зазначено, які бонуси і в чому їхня вигода);
- знижки для всіх нових клієнтів (якщо не вказано конкретний розмір знижки) і т.д.

 

2. Якісне оформлення

Зверніть особливу увагу на такі поля:

Назва – має бути короткою (в ідеалі – містити назву процедури та суть вигоди від акції).
Короткий опис має відображати коротку суть акції та складатися з 1-2 речень.
Умови акції - докладний опис акції та послуги, якщо це складна чи нова на ринку процедура (3-4 речення).
Фото - має бути пов'язане з акцією або асоціюватись з акційною послугою.

Чи потрібно заповнювати блок «Вартість»?
Якщо вигода акції полягає у знижці на конкретну послугу, обов'язково заповнюйте блок “Вартість”, вказавши ціну зі знижкою та звичайну ціну. Система порахує розмір знижки автоматично та виведе її на сторінці акції та на сторінках зі списками акцій.

Якщо вигода полягає не в знижці, або знижка надається на кілька послуг з різними цінами, то блок "Вартість" заповнювати не потрібно, але необхідно описати ці умови в полі "Умови акції".

Зверніть увагу: якщо ви пропонуєте знижку у відсотках на певні послуги, то у вашому прайс-листі мають бути зазначені фіксовані ціни на ці послуги, інакше акція не матиме реальної цінності. Знижка 10% на послугу без фіксованої ціни не має вимірної вигоди.

Як відбувається розсилка?

Координатор при модерації нових акцій відмічає ті, що підуть у розсилку. Вони розсилаються передплатникам одразу після проходження модерації.

Кому розсилаються акції?

Акції розсилаються потенційним клієнтам, які знають наш сервіс та самі підписалися на розсилку акцій. Пропозицію зі знижкою на татуаж у Києві отримають кияни, яких цікавлять акції татуажу. Інформацію про акцію на курс масажу в Одесі отримають підписники з Одеси, які цікавляться масажем.

 

Знижка по промокоду “Barb”

Наявність акцій – один із факторів політики ранжування. Анкети майстрів та організацій, які мають хоча б одну акцію, показуються вище, виділяються в каталозі і тому привертають більше уваги.

Якщо у вас на даний момент акцій немає, активуйте у своєму кабінеті знижку за промокодом “Barb”. Так ви зробите свою анкету помітнішою, а також дізнаєтесь, скільки клієнтів приходить до вас з нашого сайту.

 

Ми не публікуємо на сайті акцію у таких випадках:

1. В умовах вимагається виконати певні дії в соціальних мережах (поставити лайк, підписатися, прокоментувати запис тощо). 

2. Для уточнення умов пропонується зв’язатися з автором оголошення, в описі акції вони не описуються. 

3. Акція не містить зрозумілої вигоди (наприклад, пропонується знижка 10% на будь-яку послугу, але в прайс-листі не зазначені ціни на жодну процедуру) . 

4. В описі або афіші акції містяться контакти чи посилання.

5. Вона неправильно оформлена, наприклад:

  • форми з коротким та докладним описом містять однаковий текст;
  • для публікації вибрано невідповідні категорії;
  • опис містить багато помилок;
  • заголовок акції не збігається з описом тощо.

Оцініть статтю:
(Голосів: 7. Рейтинг: 4,4 з 5)

<< Як рекламувати барбершоп на Barb.ua?   |   Рейтинг салонів краси 2020 – вибір користувачів! >>

0 коментарів