Кристина
Хочу поділитися з Вами з мережею салонів, які дійсно можуть претендувати на звання кращих у Львові!
Професіоналізм, підхід, колективно-прогресивні спеціалісти своєї справи, які завжди готові почути та піти на зустріч своєму клієнту!
Це дійсно вартує уваги та бажання прийти знову!
Раджу від душі!
Яна
Завжди манікюр робила у однієї майстрині, а зараз вона не працює, тому я вирішила шукати надійний салон. .мені порекомендували Карамель. Рівнем обслуговування я задоволена - якісно виконують свою роботу.
Ірина
Записалася на манікюр в цю студію. На покриття / омбре. Запізнилася на 8 хв., мені повідомили, що омбре скоріш за іме мені не зроблять, оскільки я запізнилася. Це всього лиш 8 хв...
І ніхто про таке не попереджав! Майстер просто не хотіла робити, і потім ще й в розмові почала, та омбре не всім добре носиться і т.д.
До закріплення чистки я таки думала що робитимуть омбре, але сені дають палітру і кажуть який колір, є дві хвилини щоб обрати...
Я більше сюди не повернуся
Наталя
Юля Глуховецька
Один раз скористалася послугами цього салону, приємна обстановка, все чисто, ввічливий персонал, час минає дуже швидко і легко, АЛЕ- дівчинка майстер зробила все вроді нормально на перший погляд я була навіть спочатку задоволенна поки не прийшла додому і не відчула страшенний дискомфорт на нігтях мене усі пальці під лаком пекли(( Так я походила тиждень і пішла знімати гель-лак, нажаль коли майстер почала мені знімати лак то я ледь це витримала після цього я майже 3 місяці відживляла свої нігті без жодного манікюру. Ось таке негативне враження у мене залишилося після візиту до Карамелі((
Ірина
Була в закладі на Володимира Великого. Корекція та фарбування брів.
Дорого (майже удвічі дорожче, ніж у звичайних салонах)
Неякісно. Фарба з брів змилася вже через два дні. Та й дощипувати брови самій вдома довелося.
Що несподоблося найбільше - відмовилися приймати картку і довелося платити готівкою.
Аліна
Хочу поділитись враженнями від відвідин даного салону.Почну з початку:пару раз корсталась їх послугами,не скажу,що рівень високий,просто мені було близько додому.
Користуюсь апаратних манікюром:майстрині надто сильно спилюють нігтьове ложе,не укріплюють,тому такий манікюр часто ламається,принаймі мені так було.
Доводилось ходити на корекцію.
А останній раз було взагалі:приходжу за попереднім записом,адміністратор пояснює,що щось зламалося.Тому апаратний манікюр провести не можуть,пропонують обрізний.
Ок,кажу я збігаю за своїм інструментарієм.У відповідь -ми користуємся тільки своїм.
Тоді прошу майстра не до крові, в результаті-майстер відмовляється робити манікюр.
В результаті-без манікюру,з потраченим часом намарно ,та і зіпсутими нервами ,іду додому.
Не раджу нікому-за такі гроші такий низький сервіс.Прикро...
Вікторія
Я відвідую салон "Карамель" у Шевченківському районі, оскільки він найближче від мого будинку. Приваблює те, що за високу якість манікюрних робіт у "Карамелі" доволі приємні розцінки. Мені подлобається як працюють майстрині, і взагалі у салоні дуже вишуканий дизайн та приємна, майже домашня атмосфера. Розраховую відвідати салон ще раз до Нового року, та навести красу до свят.
Марина
это ужас, отращивала ногти 3 месяца. за 2 мин на Зубрівській, Людмила мне все ногти спитляла под "0" задумалась она. вышла со слезами на глазах. администраниция никак не отриагировала
| ул. Таманская, 9 | |||||||||||||||
Показати графік роботи
|
|||||||||||||||
| ул. Чехова, 30 | |||||||||||||||
Показати графік роботи
|
|||||||||||||||
| ул. В. Великого, 59а | |||||||||||||||
Показати графік роботи
|
|||||||||||||||
| вул. Зубрiвська 38 | |||||||||||||||
Показати графік роботи
|
|||||||||||||||
| вул. С.Бандери 57 | |||||||||||||||
Показати графік роботи
|
|||||||||||||||
Ви власник?
Знайшли помилку?
Олена
Жовтень 2024
Зідзвонилась з адміністратором , щоб записатись на апаратний манікюр. Адміністратор переглянула записи в салонах на В. Великого, Героїв УПА, Староєврейська та повідомила, що сьогодні є майстер на Староєврейський. Записала мене. Коли я прийшла в салон, майстер Роксолана повідомила , що вона не робить апаратний манікюр, а її напарниця сказала: "в нашому салоні ніхто не вміє робити апаратний манікюр". Роксолана перепитала свого адміністратора, чи я дійсно прийшла на апаратний? Адміністратор підтвердила, що дійсно клієнка прийшла на апаратний і на сайті зазначено, що роклолано робить апаратний. А далі Роксолана почала задавати мені питання: чому я хочу саме апаратний? Вона може лише обрізний манікюр робити!" . В мережі Карамель величезна проблема з майстрами які роблять апаратний манікюр.
Дуже неприємно, що вводячи в оману своїх клієнтів, вони не поважають ні клієнтів , ні себе в першу чергу! Я не рекомендую робити в них апаратний манікюр!