Знайди свого майстра краси
Львів

Відгуки про «ДермаВіта», Львів

Рейтинг 9,2

на основі 3 відгуків

Залишити відгук
Відмінно (9+)
1
Добре (7-9)
0
Прийнятно (5-7)
0
Погано (3-5)
0
Гірше не буває (1-3)
0
Розташування
9
Ставлення до клієнта
9
Чистота та охайність
10
Якість послуг
9
Співвідношення ціни та якості
9
Всі оцінки
Відмінно (9+)
1
Добре (7-9)
0
Прийнятно (5-7)
0
Погано (3-5)
0
Гірше не буває (1-3)
0
За критеріями
Розташування
9
Ставлення до клієнта
9
Чистота та охайність
10
Якість послуг
9
Співвідношення ціни та якості
9

Що думають клієнти про ДермаВіта

Я

Ярослав

Період відвідування:
Січень 2022
Без оцінки Рекомендує салона: Нет

Записали дитину до дерматолога на огляд. Приїхали з району. Запізнились на 10 хв. Лікар пішли додому. Зворотнього зв'язку нема.
Оцінювати немає що та кого.

  • Період відвідування: Січень 2022
  • Рекомендує салон: Нет
И

Ирина

Період відвідування:
Квітень 2019

9,2 балів

Отлично Рекомендує салона: Да

Ранее сама делала процедуру шугаринга на дому, но без определенного опыта это совсем не то. Решила посетить салон, где мне сделали шугаринг ног -мастера замечательные - все стерильно, аккуратно, я осталась довольна.

  • Процедура: шугаринг
  • Період відвідування: Квітень 2019
  • Рекомендує салон: Да
О

Оксана

Період відвідування:
Березень 2019
Без оцінки Рекомендує салона: Не знаю

Усім доброго дня,
якби мені не було прикро, - я мушу поділитись своїм неприєм досвідом з майстром цього закладу.

Для початку, мене двічі з двох записів перезаписували через те що майсти перекладали мій запис.
Але ОК, в житті всяке буває, гнучкість потрібно проявляти.

Перший запис був до Христини Решетняк. Консультацією я задоволена, відчувається що спеціаліст з досвідом.
Адміністратор, котрий мене консультувала 15 березня, уважна і вічлива.
Запропонувала чай, надала вичерпну інформацію про косметику, розказала про програми по тілу, дала рекомендацію.
Після першого знайомства з закладом враження були нормальні.

Другий запис був до майстра Марти по мікроблейдінгу і перманентному макіяжу.
До неї візит з 16 березня був перенесений на 23 березня, через особисті справи майста.
Додатково, адміністратор повідомила що процедура тривала (орієнтовно 3 години), тому брови заплановані були з 13 до 16:00.
15 березня спілкуючись з адміністратором про різні послуги салону я прийняла рішення про проведення ще однієї процедури у Марти (стрілочки з зрозтушуванням) і адміністратор зробила додатковий запис для мене 10:00 до 13:00 (3 години).
все ніби ОК, але я спізнилась у суботу на 24 хвилини (попередньо повідомивши).
зустріли мене достатньо претензійно, бо є записи після мене а я спізнююсь.
на мій коментар про те що на мене ніби сплановано 6 годин - мене претензійно спитали звідки я таке взяла + були ще коментрарі які я упущу.
Ще біля стійки адміністратора, майстер Марта заявляє що зараз буде видно чи буде проводитись процедура чи ні, бо треба бланк заповнити.
Ок, треба так треба..
в кабінеті майстра на моє питання чому мені завчасно не скинули список щоб зараз не ставити під сумнів процедуру - Марта сказала, що в них це роздруковується і робиться в салоні.. а далі навіть немає змісту хоч що небуть описувати. Оскільки майстер стояла наді мною і зверхньо демонструвала зневагу, даючи собі право ставити під сумнів мою благополучність (.. я так бачу що може у вас якісь особисті проблеми) і поставила під сумнів моє перебування у здоровому глузді (.. тут без коментарів :) бо очевидно я мала мовчати, кивати головою і просити вибачення і точно не просити пояснень такої поведінки)
.. одним словом, можливість проведення процедури я поставила під сумнів через виражену неповагу до клієнта.
До речі, адміністратор котра працювала 23 березня теж вічливістю не відмітилась……..

Отже, як клієнт, котрий приніс в салон 4100грн на 2 процедури 23 березня і список бажанних процедур по тілу (5000+грн) + список GUAM косметики (на 5400грн, і це по моїх підрахунках) + вартість запланованих послуг у Христини Решетняк (6000 грн), - скажу наступне:

Шановні колеги!
Піднімайте рівень вашої клієнтоорієнтованості!
Проявляйте гручкість там, де і ви використовуєте зміни в графіках!
Спілкутесь з повагою зі своїми клієнтами і не допускайте в свою команду зухвалих спеціалістів, для котрих клієнт немає цінності.
Успіху!

  • Процедура: мікроблейдінг і перманентний макіяж
  • Період відвідування: Березень 2019
  • Рекомендує салон: Не знаю
D

DermaVita

Доброго дня пані Оксано! Надсилаємо Вам лист -роз’яснення для повного розуміння ситуації : «якби мені не було прикро, - я мушу поділитись своїм неприєм досвідом з майстром цього закладу. Для початку, мене двічі з двох записів перезаписували через те що майсти перекладали мій запис.Але ОК, в житті всяке буває, гнучкість потрібно проявляти» Спершу хочемо перепросити про враження, яке Ви склали.Так дійсно склалися обставини, за якими ми змушені були перенести запис-про що ми Вас завчасно попередили. «Перший запис був до Христини Решетняк. Консультацією я задоволена, відчувається що спеціаліст з досвідом. Адміністратор, котрий мене консультувала 15 березня, уважна і вічлива. Запропонувала чай, надала вичерпну інформацію про косметику, розказала про програми по тілу, дала рекомендацію. Після першого знайомства з закладом враження були нормальні.» Дякуємо що все ж знайшлися позитивні моменти. «Другий запис був до майстра Марти по мікроблейдінгу і перманентному макіяжу. До неї візит з 16 березня був перенесений на 23 березня, через особисті справи майста. Додатково, адміністратор повідомила що процедура тривала (орієнтовно 3 години), тому брови заплановані були з 13 до 16:00. 15 березня спілкуючись з адміністратором про різні послуги салону я прийняла рішення про проведення ще однієї процедури у Марти (стрілочки з зрозтушуванням) і адміністратор зробила додатковий запис для мене 10:00 до 13:00 (3 години). все ніби ОК, але я спізнилась у суботу на 24 хвилини (попередньо повідомивши). зустріли мене достатньо претензійно, бо є записи після мене а я спізнююсь. на мій коментар про те що на мене ніби сплановано 6 годин - мене претензійно спитали звідки я таке взяла + були ще коментрарі які я упущу.» Стосовно запізнень - так дійсно, інколи бувають моменти в плануванні часу, коли ми розуміємо що через попереднє спізнення клієнта ми вибиваємося з графіку, тобто спеціаліст буде поспішати або наступний клієнт, який прийде вчасно- змушений буде очікувати . Думаю особисто Вам не підійшов би такий варіант роботи, тому запізнення близько 25 хв хвилин є суттєвим,і в особливих випадках ми маємо повне право відмовити в проведені процедури. Стосовно вашого запису, ми виділи запасний час оскільки Ваш запис 10.00-13.00 достатньо довгий і сама процедура є доволі клопітка, тому ми завжди страхуємося - саме том,у вам не відмовили в проведені процедури. «Ще біля стійки адміністратора, майстер Марта заявляє що зараз буде видно чи буде проводитись процедура чи ні, бо треба бланк заповнити. Ок, треба так треба..» Обговорення і підписання бланку про протипокази, ознайомлення з нюансами процедури і тд - обов’язковий і невід’ємний процес процедури .Для нас безпека і впевненість в результаті процедур є одним з найголовніших правил. Питання про суми які б ви змогли залишити є другорядні , тому обговорення протипоказів є дуже важливим, і заради вашої ж безпеки і нашої репутації цю процедуру проходять усі без винятку ( навіть працівники центру) «в кабінеті майстра на моє питання чому мені завчасно не скинули список щоб зараз не ставити під сумнів процедуру - Марта сказала, що в них це роздруковується і робиться в салоні.. а далі навіть немає змісту хоч що небуть описувати. Оскільки майстер стояла наді мною і зверхньо демонструвала зневагу, даючи собі право ставити під сумнів мою благополучність (.. я так бачу що може у вас якісь особисті проблеми) і поставила під сумнів моє перебування у здоровому глузді (.. тут без коментарів (smiley) бо очевидно я мала мовчати, кивати головою і просити вибачення і точно не просити пояснень такої поведінки) .. одним словом, можливість проведення процедури я поставила під сумнів через виражену неповагу до клієнта. До речі, адміністратор котра працювала 23 березня теж вічливістю не відмітилась……..» Дуже прикро що склалося таке враження. Насправді спеціаліст дуже серйозно ставиться до поставленої задачі, і «особисті проблеми» це повірте, абсолютно недоцільно. Ми зацікавлені в якості, дотримання усіх норм процедури, гарному результаті - це пріоритет. Тому, можливо, Ви зможете нас зрозуміти. Усі поважаючі себе та своїх клієнтів спеціалісти дотримується цих норм та правил. «Отже, як клієнт, котрий приніс в салон 4100грн на 2 процедури 23 березня і список бажанних процедур по тілу (5000+грн) + список GUAM косметики (на 5400грн, і це по моїх підрахунках) + вартість запланованих послуг у Христини Решетняк (6000 грн), - скажу наступне:» безпека і впевненість в результаті процедур є один з найголовніших правил , і питання про суми які б ви змогли залишити є другорядні , тому обговорення попередніх сум є недоречним. Адже з нашої практики бувають випадки коли при усьому бажанні виконати процедуру при протипоказах ми змушені відмовляти і ця практика є абсолютно вірна, адже ризикувати здоров’ям, якістю чи безпекою не припустимо - це важливі правила які ми не порушуємо. «Шановні колеги! Піднімайте рівень вашої клієнтоорієнтованості! Проявляйте гручкість там, де і ви використовуєте зміни в графіках! Спілкутесь з повагою зі своїми клієнтами і не допускайте в свою команду зухвалих спеціалістів, для котрих клієнт немає цінності. Успіху!» Ще раз перепрошую що отримали негативні емоції, сподіваємося що Ми змогли роз’яснити нашу точку зору і правила якими ми керуємося. Ми приймемо до уваги ваші зауваження. Сподіваємося що цей прикрий момент обов’язково мине. Бажаємо Вам гарного дня!
Ви - клієнт «ДермаВіта» ? Залиште свій відгук
ДермаВіта Медичний центр

Ліцензія МОЗ № №192 від 05.02.2021р

на Barb вже 70 місяців
9365
Зв'язатися

Заявок: 1
Дзвінків: 101
Останній візит: 16.09.2021

Адреси салону

1

Львів, Галицький р-н

І. Тиктора, 8
Показати графік роботи
Немає чіткого графіку

Ви власник?


до управління сторінкою

Знайшли помилку?