Ірина
Майстру Ірині велике спасибі за майстерність і професіоналізм своєї справи. Залишилася в повному захваті, дуже красиво все було зроблено. Результат дуже крутий. У салоні приємна атмосфера. З порога вас зустрічає привітний і ввічливий адміністратор, який буде дбати про вас протягом усього часу в салоні. Це дуже приємно і показує наскільки професійно команда підходить до своєї роботи. Ви справді створюєте і даруєте настрій...дякую..
Милана
Делала вечернюю укладку по случаю для рождения, мне очень понравилось. Прическа красивая, стильная. Это были локоны, собранные в пучок. Прическа продержалась весь вечер, и еще сутки держались локоны после того, как я их распустила. При этом, лака в волосах было мало. Благодарю мастера-стилиста за такую качественно оказанную услугу. Обязательно вернусь еще!
Millana
В цілому салоном і його працівниками дуже задоволена. Робила стрижку, та фарбувала волосся. Обидва рази була задоволена, майстриня порекомендували що краще зробити, який колір обрати, як результат – все вийшло так, як я навіть не очікувала. В салоні чистенько, все охайно, приємна атмосфера.
Дзвінків: 100
Останній візит: 11.03.2024
Кульпарківська, 122 | |
Показати графік роботи
Немає чіткого графіку
|
|
Ви власник?
Знайшли помилку?
Тетяна
Серпень 2023
Максимально неприємне враження від візиту, зіпсований настрій на цілий день. Проблема була в тому, що я прийшла з дитиною (6,5 років), розраховуючи, що вона почекає на мене, і ми далі підемо в своїх справах. Але з дітьми (невідомо, до якого віку, може й до 18 років) в цю перукарню не можна, це треба було прочитати в правилах і інструкціях, які перед візитом скидають в телеграм чи вайбер. Там прям великими буквами виділено, що якщо припрешся з дитиною, то послуга НЕМОЖЛИВА. Ну я те все не читала, бо то був мій другий візит, і я вже знала розташування, ціни, а про існування специфічних правил я просто не подумала. Вже з порогу на мене глянули, ніби то якийсь п'яний бомж хоче увірватись в райський простір. Адміністраторка покликала власницю, яка з такою самою огидою в погляді повідомила, що з дитиною не можна, бо "сюди приходять відпочивати". До слова, це перукарня на два крісла, а не фешенебельний спа-салон, і "відпочивати", окрім мене, прийшла одна людина. Можна було б розвернутись і піти, і це мабуть найбільш правильний варіант в цій ситуації, але я пошкодувала 200 грн завдатку і півгодини часу, що ми з донькою йшли по спеці. Я сказала, що мені не треба вже ні миття голови, ні стрижки, ні укладки, хай підстрижуть мені чолку за 5 хвилин, поки моя донька посидить на дивані. Власниця просто мовчки пішла. Мені підстригли чолку за мої 200 грн. То звісно стільки не коштує, але я так розумію, логіка в тому, що я забронювала час на стрижку. Ну то таке, справа зовсім не в дивних правилах і не в грошах, а в ставленні. Все завжди можна сказати так, щоб не зачіпити достоїнство іншої людини, а тут зі мною говорили таким тоном зверхнім, з такою неприязню, ніби я в чомусь страшно провинилась, ще й при дитині.
Рекомендація власниці перукарні: переглянути правила в час, коли більшість жінок лишились з дітьми самі, а також розвивати свої комунікаційні навички.
Рекомендація клієнтам: обирати інші салони/перукарні, де ввічливість і взаємоповага - не порожні слова.
З плюсів: дуже влучна назва, перукар дійсно створює настрій, питання тільки тому, який саме настрій.