Олена
Парикмахер Регина на Дарнице в Пташке постригла стрижку пикси, фото прилагаю,,за этот бабушкин вариант ещё хотели взять 400 грн. Фирма должна за такое СВЯЗАТЬСЯ СО МНОЙ для компенсации морального ущерба.
Наталія
29.04,2024 року звернулася за процедурою Шугаринг,це був Треш,повна антисанітарія,грубість і не вирішення проблеми після Горе-шугарингу, адміністрації грубість і абсолютно не захотіла вирішити це питання,не запропонували навіть якось це переробити або компенсацію зробити!!!До таких Горе Майстрів і бажання відпало ходити,щоб потім не лікуватися у лікарів!!!
Андрій
Вже більше 5 років користуюсь послугами майстра Євгена (чоловіча стрижка), першокласний знавець своєї справи. Я знайшов людину яка майстерно робить свою справу. Наразі не маю причини шукати іншого майстра.
Стосовно рекомендацій йти чи не йти, спробуйте і зрозумієте.
Тетяна
В даній перукарні не один раз стриглась, 08.03.2023 знову вирішила підстригтися саме в них, підстригав Євгеній , за 450 грн можна було б і якісно підрівняти волосся, в перукарні не побачила, що волосся різної довжини , оскільки поспішала, дома роздивилась і була в шоці, змушена була записатись в іншу перукарню, щоб довжину вирівняли, бо після Пташки на Миропільській 3, не наче сама стриглась без дзеркала на вманя ! Не рекомендую !!!
Тетяна
Станислава
Славный уютный чистенький салон. Приятный коллектив. Замечательная девочка - мастер маникюра-педикюра Диана. Сделала все безупречно, аккуратно, красиво, на отлично. Успехов салону и лично Диане
Асия
Добрый день. Салон красоты «Пташка»-это букет из удобства, отличного отношения к клиенту и приятной обстановки. Очень подкупает индивидуальный подход к клиенту. Посещала салон и приду ещё ни раз. Девочки,очень советую. Не останетесь равнодушными!
M | Чернігівська |
Миропільська, 3 | |
Показати графік роботи
Немає чіткого графіку
|
|
Ви власник?
Знайшли помилку?
Марина
Липень 2024
Шановні не ходіть якщо не хочете вийти з зіпсованим настроєм. Робила саме на Дарниці манікюр. Є там пані блондинка коротке волосся, до плечей завжди спілкується російською і робить демонстративно незадоволене обличчя.
По перше нічого спитати неможна, і за колір, якщо ви спитаєте за про сушку це в лампу?
Вам у відповідь одразу прилетить 10 речень мол, я сама скажу . Робила червоні нігті і лак на одному пальчику в лампі погано просушився. І ця пані почала орати, шо я в цьому винна мол погано сушила в лампі . І почала орати, тикати. Що через мене прийдеться переробити цей нігтик. Ніби я не клієнт, і це мабуть моя робота самій слідкувати за процесом манікюрю. Ця пані не бачить межі, хоть ви і клієнт вона просто починає орати на вас і тикати. Після цього я їй зробила зауваження що я прийшла на манікюр, і вона не має, на мені тут зганяти свою токсичність та непрофесіоналізм.
Після завершення послуги, я їй сказала дякую за манікюр, та про те що я повідомлю адміністратору про цей конфлікт.
Підійшла до адміністратора, заплатила за манікюр, і далі розповіла за цю некоректну поведінку майстрині . На що вона ніяк не відреагувала, тільки ховала погляд. Ніхто навіть вибачення не попросив, а манікюрщиця тільки це слухала .