Знайди свого майстра краси

Соціальні мережі: 6 фобій приватних майстрів

ChatGPT Perplexity

Модні тренди сьогодні народжуються саме в соціальних мережах: б'юті-майстри використовують креативні прийоми і сміливо виставляють фото результатів експериментів на загальний огляд. Однак, деякі фахівці по красі відносяться до соцмереж з великим побоюванням, будучи впевненими в тому, що клієнти з інтернету не так вже й безпечні, та й користі від них в результаті ніякого.

Ви теж впевнені, що соцмережі - це погано? Тоді ми пропонуємо разом з нами заглянути в світ фобій і розібратися в причинах цих забобонів. Повірте, після цього ви точно побіжите до комп'ютера - створювати свій персональний робочий аккаунт

 

Фобія № 1. «Я не знайду спільну мову з клієнтом з соцмереж»

Причина фобії

Ви з досвіду знаєте, що привітна посмішка вмить приваблює клієнтів до невимушеному контакту. І саме тому впевнені, що соціальні мережі не забезпечать повноцінний контакт вас, як майстра, з клієнтом, а, значить, взаємної довіри досягти не вийде.

Як подолати

  • Якщо людина додалась  до вас у друзі і написала приватне повідомлення, поставте собі за правило реагувати протягом найближчих трьох годин, інакше її увага розсіється, а потреба буде вирішена іншим способом.
  • Перегляньте її персональну сторінку і вивчіть основну інформацію (ім'я, вік, уподобання і т. Д.), Спробуйте зрозуміти, чого вона від вас чекає і чи зможете ви дати їй те, чого вона хоче.
  • Після першого спілкування в соцмережах обов'язково поговоріть по телефону, це може допомогти зняти напругу при першому реальному контакті.
  • Якщо у вас є портфоліо, запропонуйте клієнту переглянути ваші роботи і ознайомитися з відгуками про них.
  • Дізнайтеся, що подобається співрозмовникові, попросіть його показати фото з бажаним результатом роботи, щоб ви точно знали, чого клієнт чекає від вас.

 

 Стрижка

 

Фобія №2. «Клієнти з соцмереж не приходять і не попереджають про скасування візиту»

Причина фобії

Ви вже присутні в соцмережах, але практично всі багатообіцяючі дзвінки, в кінці кінців, виявилися «порожніми». Ви прийшли до висновку, що віртуальне спілкування і запис в соціальних мережах не дають гарантії того, що потенційний клієнт може скористатися вашими послугами.

Як подолати

  • Проаналізуйте, на які ваші публікації (пропозиції послуг) найчастіше реагують люди з соцмереж, і на підставі цього «виставляйте» найбільш затребувані послуги в вигляді рекламних пропозицій.
  • Якщо людина подзвонила вам, як заохочення запропонуйте їй знижку на наступну процедуру, сертифікат на комплексні послуги, вигідний пакет послуг для особливих випадків і т.п.
  • Розповідайте клієнтам про авторські методики, діліться практичними рекомендаціями, як можна зберегти / продовжити / збільшити ефект від процедур.
  • Візьміть собі за правило здійснювати дзвінок-нагадування про записи - він допоможе вам привернути увагу онлайн-клієнта і встановити довіру.

Порада: встановіть Систему управління взаємовідносин з клієнтами (CRM-систему), яка дозволить систематизувати інформацію про клієнтів, зберегти історію і зафіксувати, коли слід нагадати клієнту про наступну процедуру. Програма також відобразить графік вашої роботи. Детальніше про маркетингові фішках для перукарів ви можете дізнатися в англомовній статті «17 Hair-Raising Salon Marketing Ideas»

Завивка
 

Фобія №3. «На мої публікації / перепис в соцмережах ніхто не реагує»

Причина фобії

Намагаючись залучити клієнтів через соцмережі, ви часто публікуєте / постите на своїй сторінці цікаві на ваш погляд статті про новинки та тренди б'юті-індустрії, фото, відео. Але клієнтів від цього у вас не додалося, і ви вирішили, що в цьому немає ніякого сенсу.

Як подолати

  • Підвищуйте свій рейтинг в соцмережах авторськими статтями з оригінальним змістом.
  • Перепишіть вподобану вам статтю своїми словами, висловіть власну думку, уточніть, наскільки матеріал відповідає вашому стилю роботи.
  • Організуйте свою власну подія, наприклад, майстер клас і опишіть його в соцмережах.
  • Якщо ви спробували втілити в життя чергову б'юті-новинку або тренд, обов'язково сфотографуйте і викладіть знімки. Це може бути Селфі - якщо ви спробували тренд на собі, або фото ваших моделей.

Важливо!  Не вигадуйте тренди «зі стелі» - до вас швидко приклеїться клеймо непрофесіонала.

 

Смайлики
 

Фобія №4. «Клієнти хочуть бачити ідеальні фотографії моїх робіт»

Причина фобії

Ви вважаєте, що роботи майстра в соцмережах повинні виглядати так само ефектно, як і в глянцевих журналах, інакше клієнти вважатимуть вас непрофесіоналом. Але ви не можете дозволити собі персонального фотографа, студію та інші подіумні «примочки».

Як подолати

  • Знімайте робочий процес для соцмереж якомога частіше, запрошуючи фотографів-любителів, або просто роблячи Селфі.
  • Експериментуйте з освітленням, створюйте атмосферу і настрій - від цього залежить і результат вашої роботи, і привабливість відеоролика.
  • Не соромтеся робити аматорські відеознімки робочого процесу, при цьому коментуйте кожну свою дію.

 

Привлекательность видеоролика

 

Фобія №6. «Я стільки всього вже зробив (а), а у відповідь тиша ...»

Причина фобії

Ви виділяєте з робочого графіка чимало часу на «розкрутку» своєї сторінки в соціальних мережах: публікуєте цікаві статті, фото, смішні меми, але вам ніхто не дзвонить і не цікавиться вашими послугами. «Все даремно, я витрачаю час даремно», - вважаєте ви.

Як подолати

  • Робіть стрічку «живою»: викладайте нові фото авторських робіт, аніматорське відео та інше.
  • Рекламуйте свої послуги - тоді ваші публікації будуть видні більш широкому колу користувачів.
  • Чи потрібно робити все це одночасно? Так. Щоб про вас заговорили в соціальних мережах, потрібні час, і, природньо, гроші для просування. Повірте, ваші старання окупляться дзвінками і новими клієнтами.

 

Эмоции-1
 

Фобія №7. «Я чув (а), що з соцмереж приходять неадекватні клієнти»

Причина фобії

Останнім часом ви чуєте про те, що почастішали випадки, коли майстри, які приймають незнайомих клієнтів у себе вдома, піддавалися насильству. Чутки обростають новими прикладами, через які соціальні мережі в ваших очах стають реальною загрозою.

Як подолати

  • Почитайте про те, які бувають типи клієнтів, щоб морально підготуватися до зустрічі з будь-яким з них.
  • Перш, ніж призначати конкретний час зустрічі, детально ознайомтеся з профілем вашого майбутнього клієнта.
  • Поспілкуйтеся з ним в особистому листуванні.
  • Першу зустріч проведіть в громадському місці: так ви будете на 100% впевнені у власній безпеці.

До речі, соцмережі допоможуть вам, якщо ви шукаєте кабінет (кут / крісло) для роботи на вигідних для вас умовах - місце можна орендувати «вскладчину». Також ви можете проявити креативність і запропонувати клієнтам зустрічі не тільки в профільних закладах, а й у оздоровчих центрах, спа-комплексах, готелях, дизайнерських хостелах і навіть в будинках на колесах. Креативний підхід до роботи допоможе вам набути популярності.

 

Передвижной салон
 

ВИСНОВОК

Соцмережі - хороший майданчик для залучення нових клієнтів і розвитку вашого бізнесу. Головний секрет успіху - грамотний підхід до «розкрутки» персональної сторінки. У цьому вам якраз і допоможуть наші рекомендації.

Ми готуємо тільки актуальні публікації та даємо виключно практичні поради для майстрів індустрії краси.

До слова, скоро на нашому блозі вийде стаття про те, на яких майстрів української індустрії краси варто підписатися в соцмережах, щоб бути в курсі нових трендів.

І ще: ми за обговорення і доповнення наших статей в соцмережах. Розповідайте про свій позитивний або негативний досвід, і, можливо, ми присвятимо вашій історії окремий пост в блозі.

Ти - майстер beauty-індустрії?

Додай свої послуги на Barb безкоштовно


Оцініть статтю:
(Голосів: 1. Рейтинг: 5 з 5)
4258

Останні публікації

0 коментарів

captcha