Модні тренди сьогодні народжуються саме в соціальних мережах: б'юті-майстри використовують креативні прийоми і сміливо виставляють фото результатів експериментів на загальний огляд. Однак, деякі фахівці по красі відносяться до соцмереж з великим побоюванням, будучи впевненими в тому, що клієнти з інтернету не так вже й безпечні, та й користі від них в результаті ніякого.
Ви теж впевнені, що соцмережі - це погано? Тоді ми пропонуємо разом з нами заглянути в світ фобій і розібратися в причинах цих забобонів. Повірте, після цього ви точно побіжите до комп'ютера - створювати свій персональний робочий аккаунт
Причина фобії
Ви з досвіду знаєте, що привітна посмішка вмить приваблює клієнтів до невимушеному контакту. І саме тому впевнені, що соціальні мережі не забезпечать повноцінний контакт вас, як майстра, з клієнтом, а, значить, взаємної довіри досягти не вийде.
Як подолати
Причина фобії
Ви вже присутні в соцмережах, але практично всі багатообіцяючі дзвінки, в кінці кінців, виявилися «порожніми». Ви прийшли до висновку, що віртуальне спілкування і запис в соціальних мережах не дають гарантії того, що потенційний клієнт може скористатися вашими послугами.
Як подолати
Порада: встановіть Систему управління взаємовідносин з клієнтами (CRM-систему), яка дозволить систематизувати інформацію про клієнтів, зберегти історію і зафіксувати, коли слід нагадати клієнту про наступну процедуру. Програма також відобразить графік вашої роботи. Детальніше про маркетингові фішках для перукарів ви можете дізнатися в англомовній статті «17 Hair-Raising Salon Marketing Ideas»
Причина фобії
Намагаючись залучити клієнтів через соцмережі, ви часто публікуєте / постите на своїй сторінці цікаві на ваш погляд статті про новинки та тренди б'юті-індустрії, фото, відео. Але клієнтів від цього у вас не додалося, і ви вирішили, що в цьому немає ніякого сенсу.
Як подолати
Важливо! Не вигадуйте тренди «зі стелі» - до вас швидко приклеїться клеймо непрофесіонала.
Причина фобії
Ви вважаєте, що роботи майстра в соцмережах повинні виглядати так само ефектно, як і в глянцевих журналах, інакше клієнти вважатимуть вас непрофесіоналом. Але ви не можете дозволити собі персонального фотографа, студію та інші подіумні «примочки».
Як подолати
Причина фобії
Ви виділяєте з робочого графіка чимало часу на «розкрутку» своєї сторінки в соціальних мережах: публікуєте цікаві статті, фото, смішні меми, але вам ніхто не дзвонить і не цікавиться вашими послугами. «Все даремно, я витрачаю час даремно», - вважаєте ви.
Як подолати
Причина фобії
Останнім часом ви чуєте про те, що почастішали випадки, коли майстри, які приймають незнайомих клієнтів у себе вдома, піддавалися насильству. Чутки обростають новими прикладами, через які соціальні мережі в ваших очах стають реальною загрозою.
Як подолати
До речі, соцмережі допоможуть вам, якщо ви шукаєте кабінет (кут / крісло) для роботи на вигідних для вас умовах - місце можна орендувати «вскладчину». Також ви можете проявити креативність і запропонувати клієнтам зустрічі не тільки в профільних закладах, а й у оздоровчих центрах, спа-комплексах, готелях, дизайнерських хостелах і навіть в будинках на колесах. Креативний підхід до роботи допоможе вам набути популярності.
ВИСНОВОК
Соцмережі - хороший майданчик для залучення нових клієнтів і розвитку вашого бізнесу. Головний секрет успіху - грамотний підхід до «розкрутки» персональної сторінки. У цьому вам якраз і допоможуть наші рекомендації.
Ми готуємо тільки актуальні публікації та даємо виключно практичні поради для майстрів індустрії краси.
До слова, скоро на нашому блозі вийде стаття про те, на яких майстрів української індустрії краси варто підписатися в соцмережах, щоб бути в курсі нових трендів.
І ще: ми за обговорення і доповнення наших статей в соцмережах. Розповідайте про свій позитивний або негативний досвід, і, можливо, ми присвятимо вашій історії окремий пост в блозі.
Ти - майстер beauty-індустрії?
Додай свої послуги на Barb безкоштовно