Догляд за нігтями рук (5) | |
---|---|
Манікюр | ✔️ |
Покриття нігтів / руки | ✔️ |
Покриття гель-лаком / руки | ✔️ |
Зняття гель лаку | ✔️ |
Дизайн нігтів | ✔️ |
Догляд за ногами (2) | |
---|---|
Педикюр | ✔️ |
Покриття нігтів на ногах | ✔️ |
Оформлення брів та вій (1) | |
---|---|
Нарощення вій | ✔️ |
Макіяж (3) | |
---|---|
Весільний макіяж | ✔️ |
Вечірній макіяж | ✔️ |
Денний макіяж (діловий) | ✔️ |
Косметологія тіла (2) | |
---|---|
Салонна засмага | 5 грн. / 1 хв |
Солярій | 5 грн. / 1 хв |
Стрижка та укладка волосся (7) | |
---|---|
Укладання волосся | ✔️ |
Весільне укладання волосся | ✔️ |
Зачіска на випускний | ✔️ |
Дитяча укладка волосся | ✔️ |
Укладка феном | ✔️ |
Укладка праскою | ✔️ |
Укладка плойкою | ✔️ |
Перманентне моделювання волосся (1) | |
---|---|
Завивка волосся | ✔️ |
Наши услуги:
Мы сделаем для вас красоту)
|
|
23.02.2024 Тетяна
Чудовий салон, привітний персонал , дитяча кімната. Можна зробити декілька послуг одночасно. Гарні та кваліфіковані майстри, не дорого. Рекомендуємо ♥️
07.10.2023 Андрій
Сьогодні трапилася дуже прикра ситуація у співпраці з цим салоном (салон "КІКІ", вул. Харківська, 110), а саме. У четверга, 05.10.2023 р. , наша родина записалися у цей салон для проколювання вушок нашій донці. Працівник сказав, що майстер у суботу буде приймати з обіду.Записувалися через Viber, працівник салону підтвердив наш запис на суботу на 11.30, про що повідомив нас.(скриншоти переписки додаються). В суботу приїхали ми у 12:10 (спізнилися у зв'язку з тим, що нашим часом зараз розпоряджається наша однорічна донька і до хвилини ми не взмозі розрахувати) і нам повідомили спочатку, що такого запису нема і не було і що майстра нема. Після чого я знайшов переписку у своєму телефоні і телефоні на ресепшині. Співробітник виявився дуже кмітливий, вину ніяким чином признавати не схотів. Спочатку стверджував, що наш запис у салон такий на вул. Курській, але після того як я знайшов у Viber -переписці зазначення адреси, то вона мило сказала: "Да Ви ж спізнилися і приїхали на пів години пізніше", хоча нам навіть не перезвонювали з цього салону з приводу нашого спізнення і не уточнювали, чи будемо ми. До цієї події ми готувалися тиждень, у сильний дощ поперлися до цього горе-салону і тут таке ... Прикро навіть інше, що ніхто з цього салону навіть не вибачився з цього приводу.
Сертифікат на фіксовану суму
300 грн. 500 грн.
холодні відтінки волосся, карамельний балаяж на каре, airtouch, складне фарбування, афроплетіння
ул. Харьковская, 110 | |||||||||||||||
Показати графік роботи
|
|||||||||||||||
Ви власник?
Знайшли помилку?
24.06.2024 Світлана Алєксєєва
Знайомство із салоном "КіКі" відбулося ще в січні 2023, коли я переїхала проживати на хімік і була в пошуках перукаря саме в цьому районі. Зі старшою дитиною зайшла до салону, спитавши чи буде зараз час підстригти нам обом чубчики в досить грубій формі отримала відповідь, що вони працюють за попереднім записом, зараз нікого вільного не має, тому можуть мене записати на цей же день через 2 години, там було віконечко у майстра. Оскільки той час мені не підходив, бо маю ще і меншу дитину ми пішли у своїх справах.
Тиждень тому побачила рекламу салону "КіКі" в інстаграм, привернуло увагу гарний ролик, красивий інтер'єр, спектр послуг. Думала, що нарешті знайшла салон, де зможу отримати всі необхідні процедури, та ще й поряд з домом. Але сталося не так, як гадалося. 24.06 вирішила піти на розвідку)) будучи навченою минулим досвідом 24.06.2024 записала доньку по телефону на стрижку чубчика на 16.00. Прийшли до салону о 15.57...стоїмо....адміністратора на місці не було, ніхто не виходить і не питає чого прийшли. Через пару хвилин на нас звернула увагу дівчина-бровіст, спитала з якого ми питання. Я відповіла, що ми по запису на 16.00. Дівчина перевірила , дійсно такий запис є, сказала перукарю, що ми по запису прийшли, нам передали, що треба почекати 5 хвилин. Після цього через декілька хвилин зайшла інша жіночка з двома дітьми і спитала чи можна їх обох підстригти, та ж дівчина-бровіст уточнила дане питання у перукаря і відповіла, що можна і треба почекати також 5 хвилин.
І тут ми стали чекати..... менший син почав крутитися та вередувати, я вийшла на вулицю, щоб він не розніс приміщення, а доньку залишила чекати, коли її покличуть. Але прочекавши 20 хвилин вона так і не сіла в крісло до майстра. Бо той майстрес переплутав/забув/забив/не зрозумів і т.д і почав обслуговувати жіночку, яка прийшла без запису та ще й після нас, мені ж запропонувати почекати ще деякий час поки майстер звільниться.
Що можу сказати, дуже неприємно! Картинка та реклама на "відмінно", адміністрування та організація усього процесу - повний нуль, ну а якість послуг ми навіть перевірити не змогли, бо ще чекати вже просто не було часу! Ось так відносяться в салоні "КіКі" до клієнтів за попереднім записов, які прийшли вчасно!