У лютому наші фахівці перевіряли працездатність сайтів салонів краси та б'юті-майстрів, які є на barb.ua. Виявилося, що з 4619 доменів вже не працює 524 – близько 10% сайтів просто припинили своє існування.
Нам стало цікаво, чи дійсно потрібен сайт салонам краси та приватним майстрам у наш час?
Сайт має дві сторони медалі:
Тому, перш ніж заводити сайт, потрібно розуміти, навіщо він потрібен і порівняти витрати з потенційним прибутком.
1. Розвиток бренду
Сайт – це частина брендування. Чим відоміша ваша організація, тим більше брендових запитів від клієнтів. Якщо сайту немає, ваш брендовий трафік збиратимуть довідники, агрегатори, можливо, навіть конкуренти куплять рекламу за вашими брендовими запитами.
Якщо говорити про приватних майстрів, бренд - це ім'я. У цьому випадку завдання щодо просування та отримання брендового трафіку часто виконують акаунти в соціальних мережах.
2. Зняття навантаження з адміністратора салону
На сайті користувач може знайти відповіді на частину питань – де знаходиться салон, яка вартість послуги та порядок її проведення. Сучасні модулі онлайн-запису дозволяють записати клієнта без участі адміністратора.
3. Залучення нових клієнтів
Теоретично, сайт може залучати клієнтів з пошуку і не за брендовими запитами. Однак, сьогодні в Google занадто велика конкуренція з б'юті-послуг, перші позиції за багатьма запитами займають портали та агрегатори.
Тому, перш ніж зайняти ТОП-1 за запитом, наприклад, «татуаж київ», доведеться витратити багато часу та грошей, щоб оптимізувати та наповнити сайт. Зазвичай, такі витрати не окупаються в перший рік роботи.
Набагато простіше, але теж не дешево – купувати рекламу у Google.
1. Створення сайту
Перша і не найбільша частина витрат. Платіж одноразовий, ціна залежить від складності. На freelance шаблонний сайт коштуватиме близько 150-200 $.
2. Підтримка
Утримання сайту (вартість хостингу та домену) обійдеться вам близько 2000-3000 грн. на рік.
Стільки обійдеться домен ua на nic.ua
І це лише початок.
Також хтось має оновлювати інформацію на сайті: актуалізувати ціни, додавати нові процедури, завантажувати фото та відео. Якщо хочете просувати ресурс – не зайвим буде і написання інформаційних статей.
Вносити невеликі зміни може й адміністратор салону. Однак, якщо хочете розвивати сайт – не обійтись без контент-менеджера.
3. Пошукова оптимізація
Ви можете створити та наповнити сайт. Але ресурс, у кращому разі, збиратиме ваш брендовий трафік. Щоб зробити його привабливим для пошукових систем, знадобиться seo-фахівець, який оптимізує сайт за канонами Google, поставить завдання для програміста та контент-менеджера.
Робота seo-фахівця обійдеться від 6000 грн на місяць, що призведе до додаткових витрат на написання текстів. Часто потрібне доопрацювання шаблонів сайту, для цього потрібен програміст чи грамотний вебмастер.
Середній прайс спеціаліста на біржі freelancehunt.com:
Великі салони, лідери ніші повинні мати повноцінний сайт і невелику команду для просування.
Приватним майстрам та невеликим локальним салонам немає сенсу робити сайт із фінансової точки зору. Найвигідніше вести акаунти в соц. мережах, де ви не платите за домен, хостинг, панель керування. Є витрати на контент та розкручування.
Як альтернативу сайту, можна завести сторінку на Barb.ua. Вам потрібно заповнити інформацію про себе та послуги, яка швидко з'явиться в Google.
Чому сторінка на Barb.ua краща за невеликий сайт:
Сьогодні Barb.ua - найбільший агрегатор б'юті-послуг, збирає близько півмільйона відвідувачів на місяць і не збирається на цьому зупинятися.
<< Коронавірус та б'юті-сфера: як карантин позначився на роботі салонів краси? | Сертифікат «Barb.ua Рекомендує» - Безкоштовно! >>