Масаж і SPA (3) | |
---|---|
Массаж общий | 265 грн. / 1 г |
Веничный массаж | 350 грн. / 1 г |
Клеопатра | 800 грн. / 2 г |
Косметологія обличчя (2) | |
---|---|
Ультразвуковая чистка лица | 400 грн. / 1 г |
Пластический массаж лица | 200 грн. / 30 хв |
Багато харків'янок вирішують проблеми, пов'язані з корекцією фігури, в нашому спортивному клубі «Аура». Але чи всі знають, що у нас є ще й чудова СПА-зона, в якій на вас чекають вишукані насолоди: фінська сауна (з режимом російської лазні), японська купіль, гідромасажна ванна, комплексні СПА-пакети, а також косметологічний кабінет, в якому можна очистити шкіру, підібрати косметологічний догляд за типом проблеми, зробити масаж: віничний, мило-березовий, кріо-, арома-, медовий, оливковий, гірчично-сольовий, шоколадний, кавовий, фруктовий.
Вам сподобається інтер'єр нашого салону, що поєднує африканську та європейську деревину з мармуровими покриттями. Всі апаратні процедури у нас виконуються на німецькому обладнанні.
Ми робимо хімічні пілінги, детокс-процедури, альгінатні маски, лікуємо акне, коригуємо та фар
|
|
|
25.01.2025 Юлія
Відмінне місце для релаксу після тренувань. Відвідувала СПА-зону після занять фітнесом, і це був найкращий вибір. Записалася на масаж, майстер професійний, врахував усі побажання. Атмосфера розслабляюча, усе чисто і комфортно. Після процедури відчула легкість у тілі та приплив енергії. Рекомендую всім, хто хоче поєднати спорт і якісний відпочинок.
10.11.2024 Александр
Самый ужасный клуб в Харькове, никому не советую приобретать абонемент в этой шарашкиной конторе!!!! Мы с женой приобрели годовые абонементы с определённым
кол-вом посещений, которые мы должны были использовать в течении 365дней так как на момент приобретения абонементов клуб работал без выходных, но в последствии аура решила в одностороннем порядке сделать выходной в воскресенье, но мы когда приобретали абонементы рассчитывали ходить в воскресенье, т.е. из 365дней нам урезали до примерно 315дней, наше обращение что бы нам добавили это кол-во дней, клуб проигнорировал. Дальше ситуация с тренировками по расписанию, если раньше на тренировку я мог прийти один и тренировку все равно проводили, то теперь они решили что если на тренировку приходит меньше 2 человек, то тренеровку надо оплачивать отдельно как индивидуальную!!!! Т.е. Я выкроил время что бы сходить на тренировку на которую больше никто не пришел должен либо потерять это время либо дополнительно оплачивать???!!! Еще ежемесячный осмотр врача был бесплатным, теперь стал платным!!!! И ещё куча односторонних изменений не в пользу клиентов!!!!
M | Академіка Барабашова | ||||||||||||||
пр. Юбилейный, 65-б | |||||||||||||||
Показати графік роботи
|
|||||||||||||||
M | Ботанічний сад | ||||||||||||||
ул. Шекспира, 1-а | |||||||||||||||
Показати графік роботи
|
|||||||||||||||
Ви власник?
Знайшли помилку?
21.05.2025 Юлія
Аура - ВТРАТА РЕПУТАЦІЇ ТА ОЗНАКИ ШАХРАЙСТВА
Я є клієнткою клубу з 2018 року. За цей час привела сюди чимало знайомих. Раніше Аура справляла дуже хороше враження. Ціна була вище середнього, але це компенсувалося сервісом, депозитом та бонусами в абонементі. Тепер - ціна виросла, бонуси прибрали, сервіс зник.
За останній рік ситуація катастрофічно погіршилась. І найгірше - клуб почав діяти нечесно по відношенню до клієнтів. Наведу лише декілька прикладів:
1.Порушення прав військовослужбовця. Чоловік, учасник бойових дій, купував річний абонемент, коли діяла акція мінус 50% для військових (більше року назад). Йому про неї не повідомили. Він дізнався випадково вже після купівлі. Гроші не повернули. Пояснень - жодних.
2. Плутанина з довідками. Спочатку - довідка і рентген лише для басейну. Потім - раптом вимагають рентген навіть для тренажерного залу. Через тиждень - вже не вимагають. (У наших друзів). Умови змінюються спонтанно, без логіки і пояснень.
3. Ціна на абонемент зростає. Прибрали більше, ніж на півроку робочу неділю. Тільки пару тижнів назад як повернули. В залі зустріла жінку, яка купила абонемент на 8 відвідувань, розраховуючи на суботу і неділю. А неділю прибрали, заздалегідь не попередивши. Гроші звісно ніхто не повернув їй. Термін абонементу не подовжили.
Теж окей. Проблема сталась не зі мною особисто, хоч я і любила відвідувати у неділі. Йдемо далі.
4. Зникнення бару. Бар прибрали. Через кілька місяців встановили кавовий апарат дуже низької якості. За ціну на абонемент «вище середнього» - відсутність сервісу.
5. Чоловік крім абонементу оплачував індивідуальні тренування з плавання. Нагадую, він військовий. В кінці травня, він їхав на тиждень на виїзд. У нього залишилось одне індивідуальне тренування з тренером. Він зателефонував заздалегідь менеджеру і попросив продовжити на тиждень можливість, щоб встигнути відходити це тренування. ДОСІ ЙОМУ НІХТО НЕ НАДАВ ВІДПОВІДЬ. Сьогодні 20.05. Пройшло ДВА МІСЯЦІ. Кожного разу, як він буває в клубі, він нагадує. Але знову відповідь - чекайте. Ви за два місяці не можете визначитися чи настільки ви клієнтоорієнтовані, щоб дати можливість відходити своє ОПЛАЧЕНЕ тренування учаснику бойових дій? Який не зміг бути на ньому присутній через виконання своїх військових обовʼязків? Нам не кажуть ні так, ні ні. Просто «чекайте».
6. І остання моя крапля. Приклад шахрайства від Аури. У мене закінчився мій річний абонемент. Вперше з 2018 року я вирішила купити абонемент на три місяці. Бо враження від Аури просто жахливі. І на рік себе повʼязувати не хотілось. У них були якісь знижки. Мені набрали і запропонували. Я відповіла, що у застосунку дешевше. Менеджер мені відповіла, що так, дійсно у застосунку дешевше. Розмови в Аурі записують. Тому ця розмова у них точно має бути. Я оплатила абонемент по тій сумі, яка була вказана у застосунку - 1960 грн. (Була знижка 20%). В застосунку НЕ МОЖНА змінити суму. Мені дали посилання на оплату, я по ньому сплатила. Крапка. В застосунку через якийсь час почав світитися борг 700 грн. Я так розумію тоді, коли у них закінчилась знижка. Тепер кожне моє відвідування супроводжується ПРИНИЖЕННЯМ: запитання про борг, пояснення, прохання показати чек (через два місяці після оплати!). Я щоразу пояснюю, що заплатила рівно ту суму, яку вказано в застосунку на момент купівлі.
Це не просто поганий сервіс. Це введення в оману споживача. Ви показуєте одну ціну, приймаєте оплату, а потім заднім числом “малюєте” борг. Завтра ви скажете, що я винна ще 2000 грн? А післязавтра - 10 000?
ЯКІ ЗАКОНИ ПОРУШЕНО:
1. Закон України «Про захист прав споживачів»
• Ст. 4, п.1.2 - споживач має право на достовірну інформацію про послугу, її ціну та умови.
• Ст. 19 - заборона нечесної підприємницької практики. Одностороння зміна ціни після оплати - введення в оману.
2. Господарський кодекс України
• Ст. 633 - публічний договір. Ви уклали зі мною договір, прийнявши оплату через ваш офіційний застосунок. Ви не маєте права змінювати його умови після оплати.
Після семи років лояльності мені прикро це писати, але я більше не можу рекомендувати Ауру нікому. Клуб, який свідомо ігнорує права клієнтів, зневажає військових і грає в «приховані платежі», не має майбутнього.