Ми вже писали, що якісні фото значно підвищують популярність анкети майстра чи салону на Barb.ua. І це дійсно так - за нашими спостереженнями, близько 64% звернень до майстрів відбуваються після перегляду портфоліо.
А тепер ви можете залучати більше клієнтів, використовуючи хештеги в описі своїх фотографій. Так-так, такі самі хештеги, які ви звикли бачити в соціальних мережах.
Наприклад, якщо майстер нігтьового сервісу додасть в опис під фото хештег #бузковийманікюр, то його світлина буде відображатися на сторінці, де зібрані фото бузкового манікюру. Ця сторінка виводиться на перших місцях Google і має більше сотні переглядів щодня. І таких сторінок з вашими потенційними клієнтами може бути дуже багато.
Шукати розділи можна на сторінці https://barb.ua/uk/foto. Під заголовком розділу виводиться хештег, який потрібно вказати Вашому фото, щоб воно вивелося на цій сторінці.
1. Пропишіть хештеги для всіх фото, які ви вже додали
Зробити це можна у розділі Портфоліо, в полях для опису світлин:
👉 Ось так виглядає сторінка хештегу #бузковийманікюр:
👉 Майте на увазі, що модератор матиме право видаляти хештеги у фото неналежної якості.
Такі фото будуть виводитися на сторінці салона/майстра, але не будуть потрапляти на сторінки хештегів. Тому переконайтеся, що фото, які ви додаєте, відповідають стандартам якості.
Користувачі можуть ставити лайки найкращим на їх погляд світлинам, і фото з найбільшою кількістю лайків будуть показуватися частіше.
Сторінка нового хештега створюється після того, як йому присвоюється 2-20 фото з різних акаунтів (залежить від тематики). Наприклад, якщо ви присвоїли хештег #довгінінінігті 30 своїм фотографіям, сторінку одразу створено не буде. Потрібно, щоб такий самий хештег було додано хоча б одній фотографії з іншого акаунта.
Щоб Ваші фото одразу почали збирати перегляди, присвоюйте їм хештеги, для яких уже згенеровано сторінки.
<< Завантажуйте дипломи та нагороди в спеціальний розділ | Нові процедури в прайсах із косметології >>