З 18 листопада 2019 року ми почали рахувати "Втрачені дзвінки" та відображати їх в особистому кабінеті майстра/салону. Багатьох цікавить: що це за дзвінки?
1 листопада ми ввели тарифні пакети, і всі облікові записи за умовчанням перейшли у статус тарифу FREE. За цим тарифом тільки 100 клієнтів можуть переглянути телефон.
101-й та наступні відвідувачі можуть надсилати особисті повідомлення салону. Клієнти не побачать контактний телефон майстра чи салону, доки не надішлють йому особисте повідомлення.
Ми фіксуємо такі кліки за номером телефону як "втрачений дзвінок".
Для того, щоб телефон був доступний, потрібно підключити тариф PRO або MAX. Підключивши тариф, ви не тільки відкриваєте доступ до вашого контактного телефону, але й у рази збільшуєте перегляди вашого профілю та всіх ваших послуг. Також будуть доступні посилання на соцмережі, сайт та онлайн-запис.
<< BeautyConf 2019 – б'юті-конференція в Одесі | Новорічна знижка 50% >>