Знайди свого майстра краси

Правила публікації відгуків на Barb.ua

Відгуки мають важливе значення. Обираючи салон або майстра, потенційні клієнти цікавляться досвідом попередніх клієнтів та їх оцінкою якості послуги та рівня сервісу.

Але не кожен відгук, який залишають користувачі на платформі, може бути корисним для формування об'єктивного враження про салон чи майстра. Негативні коментарі без конкретного опису ситуації, а також позитивні відгуки, залишені заради винагороди, можуть вводити наших користувачів в оману та знижувати довіру до нашої платформи. Тому перед публікацію ми перевіряємо всі відгуки та відхиляємо ті, які не відповідають нашим критеріям.

Критерії якості відгуків

Ми приймаємо рішення про те, публікувати відгук чи ні, оцінюючи його за слідуючими критеріями:

1. Конкретика

Відгук має описувати враження від конкретної послуги, зробленої в салоні / у майстра, або ситуацію, яка мала місце під час прийому або запису. Текст відгуку має містити конкретні деталі. Наприклад, якщо клієнт незадоволений якістю послуги, то має бути вказаний час і місце її надання, хто її проводив та що саме не задовольнило у результаті. Якщо йде мова про низьку якість сервісу, має бути детально описана ситуація та дії всіх її учасників.

Негативні відгуки загального характеру без опису конкретної послуги або ситуації не публікуються.

2. Належний тон та зміст

Відгук не може містити погроз, образ та ненормативної лексики. Зміст відгуку може мати відношення тільки до якості послуг та сервісу. Коментарі щодо особистого життя майстрів, відносин між майстрами і власниками салонів та будь-яких інших приватних ситуацій не публікуються, так як не несуть користі для клієнтів, що шукають послуги краси.

Надмірно емоційні коментарі та відгуки, а також ті, що написані ПРОПИСНИМ шрифтом, не публікуються.

3. Актуальність

Відгук має бути актуальним і описувати свіжу ситуацію або послугу, яка надавалася нещодавно. Термін актуальності відгуку залежить від тривалості ефекту від процедури. Наприклад, якщо користувач пише про манікюр, який робився рік тому, то такий відгук не можна вважати актуальним - ефект від процедури так довго не тримається, а якість послуги та підхід до сервісу за цей час могли змінитися. Якщо ж ідеться про процедури, які мають тривалий ефект (тату, філери, ортодонтія, пластична хірургія тощо), то відгук про процедуру, яка була зроблена рік і більше тому, можна вважати актуальним, якщо ефект (або наслідки) від неї досі зберігаються. 

Відгуки про послуги, ефект від яких давно минув, не публікуються

4. Авторство

Автором відгуку має бути безпосередньо клієнт, якому надавалась послуга.

Відгуки від друзів, знайомих, родичів клієнта не публікуються.

Вийняток становлять всі дитячі послуги, відгуки про які можуть залишати батьки дітей.

5. Справжність

Ми визначаємо справжність відгуків по багатьом критеріям, серед яких: зміст, справжність контактів (телефону та email), місцезнаходження та особисті показники автора, загальна оцінка окремої кількості відгуків та багато інших. Ми можемо відрізнити десять свіжих відгуків, залишених про салон реальними клієнтами, від десяти свіжих відгуків, залишених користувачами, які клієнтами салону не являються.

Відгуки, залишені користувачами, які не являються реальними клієнтами салона / майстра, не публікуються.

6. Доказовість. 

Негативні відгуки, які звинувачують фахівця або організацію в наслідках, що призвели до значного погіршення здоров'я та/або смерті людини, мають супроводжувати відповідними доказами.

В якості доказів можуть прийматися заключення лікаря, медичної комісії, рішення суду та інші документи. 

Важливо

Варто зазначити ще декілька моментів, які відносяться до публікації відгуків.

1. Правила публікації відгуків однакові для всіх анкет і не залежать від тарифу

Відгуки анкет Free, Pro, Max та Edu оцінюються за однаковими критеріями.

2. Сумнівні відгуки

У деяких рідкісних випадках справжніть одного конкретного відгуку точно визначити неможливо. Тоді береться до уваги вся історія відгуків про конкретного майстра / салон. Якщо видно, що раніше для цієї анкети вже використовувались несправжні відгуки, то новий сумнівний відгук опубліковано не буде. І навпаки, якщо анкета вже має багато інших відгуків і всі вони справжні, то новий відгук буде опубліковано.

Платформа залишає за собою право видаляти або не публікувати сумнівні відгуки без додаткових пояснень.

Як видалити відгук?

Відгук видаляється тільки по запиту його автора.

Автор відгуку повинен надіслати запит на [email protected], вказавши:

●       Своє ім’я та прізвище

●       Салон або майстра, про який було залишено відгук

●       Дату, коли було залишено відгук

●       Прохання видалити відгук у довільному форматі.

Важливо: Запит має бути надісланий з того email, який було вказано при додаванні відгуку.

Протягом 24 годин після запиту відгук буде видалено.

Чи можна видалити негативний відгук без запиту автора?

Ні, видалити відгук без запиту автора неможливо. Ми не видаляємо негативні відгуки за матеріальну винагороду.

Що робити, коли Вам залишили негативний відгук?

Якщо Вам залишили негативний відгук, дайте публічну відповідь. Детально опишіть свою позицію та поясніть ситуацію. Якщо визнаєте свою провину, принесіть вибачення клієнту.

У випадку, коли майстер або салон дає аргументовану відповідь на негативний відгук, ми анулюємо негативну оцінку, яка впливає на рейтинг анкети.

Сам текст відгуку залишиться на сайті, але вже без оцінки. На рейтинг анкети він не впливатиме.

Чи можна відключити відгуки?

Так, ви можете відключити відгуки в налаштуваннях профілю, але при цьому ваша сторінки автоматично спуститься нижче у всіх категоріях згідно правил рейтингу.


Оцініть статтю:
(Голосів: 1. Рейтинг: 5 з 5)

<< Як вивести релевантні фото на різних сторінках каталога   |   Як примусити тариф працювати на повну та отримати максимум клієнтів? >>

0 коментарів