Кожен користувач очікує, що одразу після придбання тарифу Pro або Max кількість звернень від клієнтів значно збільшиться. Так, перехід на платний тариф одразу підіймає анкету вище у всіх рубрикаторах, але анкети конкурують між собою і рамках одного й того ж самого тарифу. Якщо Ви придбали тариф Pro, то Ваша анкета підніметься вище всіх Free-анкет у всіх рубрикаторах, але з іншими анкетами Pro буде ранжуватися згідно загального регламенту
В цій статті ми розповідаємо, що потрібно змінити в анкеті, щоб отримати більше профіту від платного тарифу.
Кожен перечислений нижче пункт може додавати або зменшувати бали Вашої сторінки. Чим більше балів, тим вище сторінка знаходиться в рубрикаторах і тим більше потенційних клієнтів мають змогу її побачити
Щоб треба зробити майстрам, щоб ранжуватися вище:
Що треба зробити організаціям, щоб ранжуватися вище:
Додаткові рекомендації для всіх, що підіймають анкету вище:
👉 Всі вимоги детально описані на сторінці https://barb.ua/uk/ranking-policy в пункті "1. Якість заповнення профілю”.
Прайс має прямий вплив на охоплення аудиторії Barb, і мова не лише про цінову політику. Кожен пункт прайсу відповідає за окрему категорію послуги на Barb.
Якщо, наприклад, у Вас є послуга “Збільшення губ”, але Ви не відмітили її в прайсі, а просто згадали в описі профілю, то Ваша анкета в рубриці Збільшення губ не з`явиться і більшість клієнтів, що шукають цю послугу, на побачать Вашу сторінку.
Обов’язково відмічайте в прайсі всі послуги, які Ви надаєте, та вказуйте на них ціни. Чим більше послуг відмічено в прайсі, тим частіше клієнти бачитимуть Вашу анкету в рубрикаторах Barb.
⚠️ Попередження: не слід відмічати послуги, які Ви не надаєте. Такі дії будуть розцінюватися як спам и призводити до блокування анкети незалежно від обраного тарифу.
☝️ В прайсі важливо не просто відмітити послуги, але й вказати ціни на них. Більшість користувачів Barb інгорують сторінки, де ціни на послуги не вказано. Якщо на вашій сторінці відмічено багато послуг, але ціни не вказані, то вона з’явиться у рубрикаторах, але клієнти будуть її інгорувати.
Якщо у Вашому прайсі багато послуг, Ви можете скористатися функціоналом Імпорту/Експорту прайсу за допомогою CSV.'я
☝️ Ми час від часу додаємо в прайс нові послуги, які з'являються на ринку, і повідомляємо про це спеціалістів та організації відповідного профілю. Уважно слідкуйте за нашими Email-розсилками, щоб вчасно отримувати повідомлення про нові послуги у прайсі.
Наявність фото, які демонструють результати конкретних процедур - дуже важливий фактор для збільшення уваги з боку клієнтів. І тут є декілька важливих нюансів:
1. Завантажте фото всіх процедур, які є в Вашому прайсі, та вкажіть їм відповідні хештеги.
Це треба для того, щоб у різних рубрикаторах показувалися відповідні фото, які демонструють саме ту процедуру, що шукає клієнт. У салона краси, де можна пофарбувати волосся і зробити манікюр, мають бути різні фото, що відповідають рубрикам Фарбування волосся і Манікюр.
👉 Детальна інструкція по відображенню релевантних фото: https://barb.ua/uk/news/relevant-photos
2. Отримуйте додаткових клієнтів з сторінок галарей
Окрім рубрикаторів послуг, на Barb.ua є галареї фото, які щодня відвідують тисячі користувачів. Наприклад:
та багато інших
☝️ Якщо Ваше фото потрапить в популярний розділ галереї, Ви можете отримати багато додаткових клієнтів. Все, що треба зробити - розмітити свої світлини відповідними хештагами відповідно цій інструкції - https://barb.ua/uk/news/dodajte-heshtegi-do-svoyih-foto
Більшість сторінок галерей побудовані так, що першими виводяться світлини з описами. Отже, щоб отримати максимальний буст, обов’язково додавайте релевантні описи до своїх фото.
3. Завантажуйте якісні фото
Переглядаючи сторінку рубрикатора чи галереї, користувач бачить одразу фото декількох салонів чи майстрів. Як показують наші спостереження, якісні фото, які виглядають краще на фоні інших світлин, приносять своїм авторам більше профіту, ніж фотографії низької якості.
👉 На що саме звертають увагу користувачі, описано в цій інструкції - https://barb.ua/uk/news/trebovaniya-k-foto
4. Оновлюйте портфоліо регулярно.
Чим більше фото з описами та відповідними хештегами, тим більше переглядів отримує ваша анкета.
Акції та спецпропозиції - це крутий інструмент для залучення нових клієнтів. Акції не тільки публікуюься у відповідному розділі, але й розсилаються по великій базі підписників по Email та Telegram у відповідному місті.
👉 Як правильно оформити акцію, щоб вона потрапила до розсилки та привернула увагу клієнтів, описано тут - https://barb.ua/uk/news/kak-privlech-klientov-skidkami
Якщо Ви хочете привернути більше уваги до конкретної послуги, створіть для неї окрему сторінку по інструкції - https://barb.ua/uk/news/prices#1.
Такі сторінки можна створювати і для послуг, яких немає в нашому стандартному прайсі.
Для залучення клієнтів з усіх міст, де ви працюєте, у вас має бути окрема сторінка в кожному місті. Цей функціонал доступний як для організацій, що мають філіали у кількох містах, так і для майстрів, які мають кабінети у різних містах одночасно.
👉 Інструкція - https://barb.ua/uk/news/multymista
⚠️ Попередження: Не створюйте окремі сторінки в різних містах, якщо Ви не маєте там фізичної адреси і надаєте послуги онлайн. Анкети без фізичної адреси будуть видалятися.
Кількість відгуків та рейтинг не має прямого впливу на місце анкети у рубрикаторах. Але, згідно наших спостережень, користувачі оминають сторінки майстрів та організацій, які не мають свіжих відгуків.
👉 Правила публікації відгуків описано тут - https://barb.ua/uk/news/pravila-publikatsii-vidgukiv
Якщо у Вас тариф Pro, то Ви можете скористатися функціоналом Vip статусу для підняття своєї анкети якнайвище в конкретній категорії (спеціалізації, послуги, акції). Тобто Ви можете поставити свою анкету на одному рівні з власниками пакетів MAX в конкретній важливій для Вас категорії, заощадивши кошти.
👉 Детальніше про VIP-статус - https://barb.ua/uk/blog/vtop
<< Правила публікації відгуків на Barb.ua | Рейтинг салонів краси 2024 >>