Знайди свого майстра краси

Як заповнювати прайс і додавати послуги, щоб привернути увагу клієнтів

Ця стаття призначена для майстрів та б'юті-організацій, зареєстрованих на Barb.ua. У ній ми розповімо, чим заповнення прайс-листа відрізняється від додавання процедур і як користуватися цими інструментами, щоб залучити більше клієнтів.

При додаванні анкети на сайт кожен майстер і організація вибирають спеціалізацію - одну або кілька. Якщо майстер відзначився, як візажист, його анкета буде показуватися в розділі майстрів-візажистів того міста, в якому він працює. Якщо відзначився як візажист і перукар, анкета буде відображатися в розділі майстрів-візажистів і в розділі майстрів-перукарів.

Навіщо заповнювати прайс та додавати процедури

На Barb.ua є розділи послуг. Щоб анкета майстра або організації відображалася в потрібному розділі послуг, потрібно заповнити прайс-лист або додати процедури (послуги) окремими сторінками.

Якщо майстер відзначиться як візажист, але не заповнить прайс-лист і не додасть послуги, його анкета не буде виводитися в розділі Візаж та макіяж.

Якщо майстер / організація заповнить прайс-лист або додасть процедуру окремо (досить виконати одну з дій), анкета буде виводитися у всіх розділах, до яких відноситься ця послуга.

Як заповнювати прайс-лист

Зміст налаштувань прайс-листа залежить від того, які спеціалізації відмічені у майстра або організації.

У майстра-перукаря в налаштуваннях прайса відображається список базових послуг з фарбування, стрижки, укладки та інших процедур, пов'язаних з доглядом за волоссям. У тату-студії виводяться послуги з перманентного макіяжу, татуювань та видалення тату. Найбільший список у салонів краси, так як в салоні може надаватися безліч послуг різного напрямку.

Як заповнювати прайс:
1. Перейдіть в розділ кабінету "Прайс-лист"
2. Натисніть на потрібні підрозділи і виберіть чекбоксами послуги, які ви надаєте.
3. Вкажіть ціну на кожну послугу, а також її тривалість.
4. Збережіть налаштування.

Налаштування прайса перукаря виглядають так:

Дуже важливо вказати ціну в прайсі. Анкета буде виводитися в розділі послуг навіть без цін. Але, згідно з аналізом поведінки користувачів на сайті, анкети з цінами переглядаються в 2,5 раз частіше.

Якщо діапазон цін варіюється, вкажіть ціну "від", але не залишайте поле з ціною порожнім.

Кожен пункт прайса - це окремий розділ на сайті. Чим більше пунктів вибрано і коректно заповнено, тим в більшій кількості рубрик буде відображатися ваша анкета, і тим більше клієнтів вас побачить.

Заповнити прайс >>>

 

Як і навіщо додавати процедури, якщо вже заповнений прайс?

Майстри і організації також можуть додати процедуру (послугу) як окрему сторінку (приклад раз, приклад два, приклад три).

Навіщо додавати процедуру, якщо вже заповнений прайс:

1) Щоб виводилися тематичні фотографії у вашій анкеті на сторінках каталогу.

Для анкет, де є тільки прайс, на сторінках каталогу фотографії підтягуються із загального портфоліо і можуть не завжди відображати суть послуги.

Для анкет з процедурами в каталозі показуються фотографії, прив'язані до конкретної послуги. Такі анкети переглядають більше користувачів.

Наприклад, порівняємо дві картки з категорії Нарощування вій в Києві. Зліва - анкета без процедур (тільки прайс), праворуч - анкета з процедурою "Нарощування вій", до якої прив'язані фотографії нарощування:

Очевидно, що фотографії в анкеті праворуч відображають суть послуги. На таку анкету будуть переходити більше потенційних клієнтів.

2) Анкети з процедурами отримують додатковий бал і показуються в каталозі вище.

3) Якщо послуга складна і її немає в базовому прайсі, єдиний спосіб повідомити про неї користувачам - додати як окрему процедуру.

Як додати процедуру:

1. Перейдіть в розділ "Додати послугу".

2. Вкажіть точне і зрозуміле для клієнтів назву послуги.

3. Виберіть розділи сайту, до яких відноситься послуга.

4. Заповніть опис. Це особливо важливо для складних процедур, а також для нових на ринку послуг.

5. Вкажіть тривалість.

6. Додайте фото і відео (якщо є).

7. Обов'язково вкажіть ціну (точну або мінімальну "від").

8. Збережіть.


Щоб залучити більше клієнтів:

1. Відзначайте в прайс-листі усі послуги, які ви надаєте.

2. Обов'язково вказуйте ціни в прайсі.

3. Додавайте окремі сторінки процедур з привабливими фотографіями, що відображають її ефективність або процес проведення.

Додати процедуру >>>
 


Оцініть статтю:
(Голосів: 1. Рейтинг: 5 з 5)

<< Рейтинг бьюті-майстрів 2020 – вибір користувачів!   |   Заповніть профіль на двох мовах >>

1 коментарів
Анастасія
Накінець пояснили деталі, дякую, корисна стаття. Побільше б таких.
17.02.2021 в 21:42:51 Відповісти